Strona główna | EHF Euro 2016 | Zapytanie konkursowe “Wynajem sprzętu biurowego na EHF EURO 2016”

Zapytanie konkursowe “Wynajem sprzętu biurowego na EHF EURO 2016”

 

Związek Piłki Ręcznej w Polsce („ZPRP”) z siedzibą w Warszawie w związku z organizacją Turnieju EHF Euro 2016 zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu konkursowym dotyczącym usług „Wynajmu wraz z dostawą montażem obsługą i demontażem sprzętu biurowego i drukującego oraz technicznego wykorzystywanego podczas turnieju EHF Euro 2016 w Polsce”.

Zapytanie ofertowe_sprzet biurowy EHF EURO 2016_12_16

Załącznik zestwienie sprzętu biurowego

Załącznik 1,2 wzór oferty biurowy

Poniżej lista pytań oraz odpowiedzi zamawiającego dotycząca konkursu na usługi „Wynajmu wraz z dostawą montażem obsługą i demontażem sprzętu biurowego i drukującego oraz technicznego wykorzystywanego podczas turnieju EHF Euro 2016 w Polsce”

PYTANIA:

Proszę o dodatkowe informację odnośnie Laminatorów A4

jakie odciązenie

ilość laminacji ogólem

przeważający format laminacji

AD 1. Laminatory minimum formatu A4

Obciążenie w lokalizacjach Kraków – ok 4000

Wrocław – ok 3500

Katowice – ok 1800

Gdańsk   – ok 1800

Przeważający format laminacji A5

PYTANIA:

  1. Tworzenie sieci LAN w biurach w każdej lokalizacji – czy chodzi tutaj po podłączenie wszystkich urządzeń pracujących w danym biurze do sieci LAN obiektu? Czy można założyć, że w każdym biurze znajduje się min. jedno gniazdo LAN, do którego można podłączyć urządzenie sieciowe, do którego podłączane będą urządzenia drukujące i laptopy z danego biura?

AD 1. Punkt obejmuje zarówno podłączenie do istniejącej sieci jak i spięcie urządzeń w lokalną sieć jako grupa

Założenie do wyceny obejmuje obecność minimum 1 gniazda LAN

Maksymalna ilość urządzeń w grupie do 20 urządzeń

  1. Biura C-H w każdej z lokalizacji – czy to jest 5 osobnych pomieszczeń i w każdym z nich należy stworzyć odrębną sieć LN, która następnie będzie podłączona do sieci LAN obiektu?

AD 2. Biura C-H z zgodnie z opisem obejmuje biura zlokalizowane w hotelach oficjalnych i maksymalnie obejmuje do 3 komputerów i 1 drukarki pracującej w grupie w jednej lokalizacji

  1. Pamięć masowa 1TB – chodzi o pamięć podłączaną przez USB do konkretnej stacji roboczej, czy o pamięć masową współdzieloną w danej sieci?

AD 3. Pamięć masowa – wersja USB lub sieciowa

  1. Monitory min. 42” – w jaki sposób mają być zamontowane/postawione: statyw, montaż na ścianie, postawienie na stole/biurku?

AD 4. Monitor wyposażony w stojak z kółkami umożliwiający łatwą zmianę lokalizacji

  1. Stacja robocza/laptop – czy modem HSDPA jest konieczny? Jeśli komputery będą podłączone do sieci LAN obiektu, to zapewne będą korzystać z internetu dostarczanego tą drogą. Ponadto w specyfikacji nie ma informacji na temat konieczności zapewnienia kart GSM umożliwiających korzystanie z internetu za pośrednictwem tych wbudowanych modemów. Naszym zdaniem są one zbędne.

AD 5. Wyposażenie w modem HSDPA jest konieczny i jest traktowany jako możliwość użycia alternatywnego łączenia z siecią Karty sim z dostępem do usług po stronie zamawiającego

  1. Drukarki i urządzenia MFP – w zapytaniu nie ma informacji w jaki sposób Zamawiający zamierza rozliczać koszty wydruku na tych urządzeniach. Czy powinniśmy brać pod uwagę rozliczenie za każdą wydrukowaną stronę (wówczas niemożliwe będzie precyzyjne określenie kosztu i zamknięcie oferty konkretną kwotą)? Czy są jakiekolwiek przewidywane ilości wydruków dla każdego z urządzeń lub chociaż typu urządzenia?

AD 6. Zamawiający przewiduje po ok 20000 wydruków w każdej z lokalizacji Wrocław i Kraków oraz po ok 10000 wydruków w każdej z lokalizacji Katowice i Gdańsk.

PYTANIA:

  1. Czy w zapytaniu konkursowym na “wynajem i dostawę sprzętu audiowizualnego na EHF EURO 2016”, sprzęt biurowy (podany tylko w jednej lokalizacji, w punkcie 1) nie jest wpisany omyłkowo? Jest bowiem także ogłoszone zapytanie konkursowe na “Wynajem sprzętu biurowego na EHF EURO 2016”, w którym wyszczególniony jest dokładnie ten sam sprzęt; a ponadto jest on w każdej z lokalizacji a nie tylko w Krakowie. Proszę o potwierdzenie.

AD 1. Potwierdzamy, przez pomyłkę został umieszczony plik z błędem i niezwłocznie został zmieniony na poprawny

  1. Jakie są przewidziane ilości kart akredytacyjnych do wydania?

AD 2. Przewidywane ilości wydruków w części akredytacji Kraków ok 4000 , Wrocław ok 3500, Gdańk i Katowice ok 1800

  1. Czy jest określony sposób noszenia kart akredytacyjnych (smycze, przypinane lub inne)?

AD 3. Nie dotyczy zakresu zamówienia

  1. Czy jest określona wielkość kart akredytacyjnych?

AD 4. Format wydruków do akredytacji A5

  1. Czy karty akredytacyjne mają być jedno czy dwustronne?

AD 5. Wydruki dwustronne

  1. Czy karty akredytacyjne mają być spersonalizowane (czy mają zawierać zdjęcie i / lub imię oraz nazwisko)?

AD 6. Karty akredytacyjne będą spersonalizowane- szczegóły danych nie dotyczą zamówienia

  1. Do jakiego celu przewidziane są gilotyny?

AD 7. Gilotyny przewidziane są do prac biurowych przy produkcji druków akredytacyjnych

  1. Czy wykonawca ma zapewnić materiały eksploatacyjne (papier, tusze / tonery, folie laminacyjne itp)? Jeżeli tak, to jakie jest przewidywane zużycie?

AD 8. Tak wybrany wykonawca ma zapewnić materiały eksploatacyjne do oferowanego sprzętu w jakości i ilości zapewniającej normalna pracę urządzeń

Przewidywane ilości wydruków zostały zawarte w odpowiedzi do serii pytań z dnia 18.12.2015

  1. Czy wykonawca ma zapewnić oprogramowanie do akredytacji?

AD 9. Oprogramowanie do akredytacji nie jest przedmiotem zapytania

  1. Czy wykonawca ma zapewnić karty akredytacyjne?

AD 10. Karty akredytacyjne nie są przedmiotem zapytania

  1. Jaka jest przewidziana długość okablowania (opisana w zdaniach

” Niezbędne okablowanie “)?

AD 11. Okablowanie do urządzeń powinno zapewniać połączenia w obszarze do 10m

  1. Czy stacje robocze opisane w punkcie 1.1 będą w jednym miejscu (pomieszczeniu) czy w kilku? Jeżeli w kilku, to jakie są odległości pomiędzy pomieszczeniami?

AD 12. Stacje robocze ujęte w danej grupie będą znajdowały się w obrębie jednego rodzaju pomieszczenia

  1. Czy” Techniczne zabezpieczenie terenu trawnika” ma jedynie “umożliwiać wjazd, manewrowanie, postój na zabezpieczonej powierzchni samochodów ciężarowych o masie całkowitej do 45 T w  zmiennych warunkach pogodowych w styczniu 2016 “, czy ma także zabezpieczyć trawnik przed uszkodzeniem? Precyzując: czy można zabezpieczyć trawnik płytami drogowymi (lub podobnymi elementami), które umożliwią pojazdom poruszanie się, postój i manewrowanie, ale trawnik po okresie zdjęcia płyt będzie uszkodzony z powodu jego przykrycia ciężkimi płytami?

AD 13. Techniczne zabezpieczenie trawnika powinno w najmniejszy możliwy sposób ingerować w strukturę powierzchni

Ze względu na fakt że powierzchnia trawników jest podniesiona w stosunku do otaczającej struktury drogowej należy używać materiałów o najmniejszej możliwej wysokości / grubości własnej aby dodatkowo nie powiększać tej różnicy oraz należy przewidzieć odpowiednie rozwiązania dla umożliwienia łatwego podjazdu na zabezpieczaną powierzchnie pojazdów

  1. Do jakiego typu kabli (ilość i grubość) mają służyć przejazdy kablowe?

AD 14. Przejazdy kablowe mają służyć do zabezpieczania okablowania dla potrzeb zasilania, komunikacji oraz torów kamerowych stacji telewizyjnych

Ze względu na różne rozwiązania każdego z operatorów trudno jest oszacować ilość oraz grubość okablowania Przewidywana ilość jest tylko szacunkiem

Używane kable najniżej średnicy to ok 6mm natomiast największej to 60 mm

  1. Czy są dostępne plany obiektów z wymiarami i zaznaczeniem lokalizacji sprzętu, a dokładnie miejsc, w których ma być umiejscowiony sprzęt będący przedmiotem zapytania?

AD 15. Wszystkie plany obiektów udostępnione zostaną wybranemu wykonawcy