Strona główna | PGNiG Superliga Kobiet | PGNiG Superliga kobiet w kanałach Social Media

PGNiG Superliga kobiet w kanałach Social Media

 

W najbliższą sobotę, 7 września, startuje PGNiG Superliga kobiet. Nowa formuła rozgrywek czy oprawa wizualna to tylko kilka zmian czekających na kibiców. Nowością będzie możliwość śledzenia informacji o rozgrywkach pań w kanałach Social Media.

– Zależy nam, aby zmagania pań w nowym sezonie 2019/2020 były profesjonalne w każdym calu – mówi wiceprezes PGNiG Superligi, Piotr Należyty. – W związku z tym zdecydowaliśmy się na uruchomienie kanałów na Social Mediach, gdzie znajdą się treści dedykowane tylko kobiecej piłce ręcznej..

W osobnych mediach kibice będą mogli śledzić wszystkie informacje dotyczące żeńskiego szczypiorniaka. Uruchomiony zostanie Twitter, Instagram czy profil na Facebooku. Na tych kanałach będą publikowane zdjęcia z meczów czy wyniki zakończonych spotkań. Dodatkowo będą prowadzone plebiscyty na najlepszą zawodniczkę serii i miesiąca.

We wrześniu również pojawi zupełnie nowa strona internetowa PGNiG Superligi kobiet. Tym samym, w jednym miejscu będzie można znaleźć wszystkie informacje: terminarze spotkań, komunikaty czy aktualności. Od pierwszej serii nowego sezonu wystartuje również Statscore, który przedstawiać będzie wszystkie statystyki dotyczące meczów pań.