15 września 2021

“Stick Together” hasłem mistrzostw świata w piłce ręcznej

Każdy wielki turniej potrzebuje hasła, które go identyfikuje, budzi pozytywne emocje i wychodzi poza kontekst samego sportu. Chcemy, aby podczas mistrzostw świata w piłce ręcznej w 2023 roku towarzyszyła nam moc płynąca ze słów “Stick Together”.

To uniwersalne hasło, które w wolnym tłumaczeniu oznacza: “Trzymajmy się razem”. Mistrzostwa świata w piłce ręcznej są imprezą o międzynarodowym zasięgu i Polacy organizują je wspólnie ze Szwedami, więc także w procesie promocji będziemy posługiwali się hasłem w języku angielskim, który jest także językiem sportu.

“Stick Together” w swoim rdzeniu odnosi się do kleju używanego przez zawodników w piłce ręcznej, ale jako motyw przewodni koncepcji komunikacyjnej ma znacznie szerszy kontekst, odnosząc się do jednoczącej roli pozytywnych emocji, jakie budzi sport.

Żyjemy w czasach, kiedy świat staje się coraz bardziej podzielony i rozdrobiony. Pandemia oddaliła nas od siebie, ale widać już światło na końcu długiego tunelu. Kibice wracają na trybuny, a wielkie wydarzenia sportowe – takie, jak mistrzostwa świata w piłce ręcznej, które zorganizujemy w 2023 roku – są świetną okazją, aby przypomnieć sobie, jak dobrze jest być razem.

Sport zawsze łączył ponad podziałami i rodził przyjaźnie. To dziś prawdopodobnie jedyna platforma, gdzie ludzie z różnych środowisk, o odmiennym pochodzeniu i przekonaniach, tworzą wspólne emocje – także dzięki tym różnicom.

Chcemy, aby nasze hasło – “Stick Together” – przypominało o jednoczącej roli sportu. Pragniemy budować w naszej komunikacji pozytywne emocje i wykreować turniej oparty na zdrowej rywalizacji, szacunku dla przeciwnika oraz zasadach fair play. Walczymy o zwycięstwo, przestrzegając norm i zasad. Działamy solidarne pamiętając, że celem jest także sukces drużyny, kraju oraz całego sportu.

“Stick Together” w szerszym kontekście odnosi się do poczucia wspólnoty, jedności i bliskości. Używając go jako hasła turnieju odnosimy się do uniwersalnych wartości. Chcemy być razem teraz, dla siebie i dla innych, ale także dla wspólnej przyszłości.

Hasło “Stick Together” będzie fundamentem naszego przekazu w drodze do mistrzostw świata oraz podczas samego turnieju. Chcemy go używać zarówno szeroko, w trakcie międzynarodowych działań marketingowych, jak i na poziomie lokalnym, podczas promocji imprezy w obu krajach.

“Stick Together” uzupełnia w procesie komunikacji logotyp turnieju. Stworzyło go wybrane drogą konkursową studio SIGNATURE Corporate & Brand Identity.

Sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.

SKLEP KIBICA

KOSZULKI | SZALIKI | CZAPKI | GADŻETY

Pin It on Pinterest